czwartek, 15 czerwca 2017

Wymiana :)


Zwykle staram się nie robić koło pióra konkurencji, bo to bez klasy i bez sensu - Kraków jest duży, wszyscy się w nim zmieścimy. :) Ale naprawdę ciężko mi zrozumieć i usprawiedliwić piercera, który wkłada klientce do nosa labret (czyli pręt dwa razy grubszy niż jest potrzebny do przekłucia nosa) i dokręca do niego kulkę 4 mm (gdzie standardowy rozmiar ozdoby w nosie to 1,5-2 mm...). I nie, mojej klientce nie zrobiła tego koleżanka po pijaku, tylko miły pan z jednego ze starszych, krakowskich studiów piercingu i tatuażu.

Ale nic to, wymianka została dokonana, pacjentka czuje się dobrze. :) A ja przypominam, że wymiana wygojonego kolczyka u mnie to koszt 15 zł (plus cena ewentualnego kolczyka). Oczywiśie poza pierwszą wymianą robionego u mnie wcześniej kolczyka na mniejszy, która jest darmowa.

696 876 423
Zapraszam :)
Mary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz