środa, 2 marca 2022

Lobbbbbe


Myślałam, że w związku z aktualną sytuacją na świecie zainteresowanie piercingiem będzie marne, tymczasem z prawdziwą przyjemnością obserwuję, że chcecie do mnie przychodzić, umawiacie się, pytacie, dzwonicie i ogólnie dzieje się naprawdę intensywnie :) 

Bardzo się cieszę i bardzo Wam za to dziękuję. Jak działam, to mniej się boję, martwię i ogólnie czuję się lepiej. Jestem człowiekiem czynu: muszę mieć zajęcie, robić coś konstruktywnego.

 Wbijajcie zatem :)

O tym, w jaki sposób działam poza pracą zawodową na rzecz Ukrainy nie będę tutaj pisać, bo nie będę się wachlować pod publiczkę. Kto mnie zna, ten wie, jaką mam jakość.

A na focie 3 kulki i dwa kółeczka, z czego kulki zmajstrowałam ja :)

Trzymajcie się wszyscy, nie bójcie się, nie martwcie, róbcie swoje :) <3

696 876 423

(jeśli nie odbieram tel. - zostaw smsa)

Mary :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz